Mogyikapitány kulináris utazásai

18 Fogás, 18!

18 Fogás, 18!

Zóna, menü, napi ajánlat? Az a halálom!

2014. szeptember 15. - Magasp

Kis kitérő. Bizonyos dolgok mellett nem tudok szó nélkül elmenni. Én megértem, ha egy ember szegény, de akkor is, ne csináljon már magából nyilvánosan bohócot. Már gyerekkoromban is szívből utáltam a menzát, meg a menzakaját, de felnőttként ki eszik ilyet.

Komoly ember nem fanyalodik menzára, hanem ha mást nem, akkor eszik egy fügés Jóreggeltet, vagy egy kis mogyiropi kombót.

mogyi.jpg

 Részben ezért sem jártam tovább a kerületi éttermekben. Ki akar együtt enni a menzázó kollégákkal, meg a környékbeli pedagógusokkal. Nekem volt kínos, amikor ugyanazt ették ugyanannál a asztalnál. Persze az étteremről is megvan a véleményem. Ha nem tud minőséget előállítani, akkor zárjon be. Nehogy már az Üllői út mentén ne tudjon megéllni egy étterem. Aki alkalmatlan, adja vissza a papírjait. Én néha utol se tudom magam érni, volt hogy 5 helyről kapom a fizetésem, akkora igény van a teljesítményemre.

Lényeg a lényeg: komoly ember nem zónázik, nem menzázik, inkább napokig nem eszik, vagy ha másr nem fussa, akkor egy kis snacket. Persze, szigorúan önkormányzati számláról. ;)

Csóközön, Atichef!

A bejegyzés trackback címe:

https://atichef.blog.hu/api/trackback/id/tr906678983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása