Mogyikapitány kulináris utazásai

18 Fogás, 18!

18 Fogás, 18!

Újra itthon, Lőrincen!

2014. szeptember 15. - Magasp

Az édes, nyüzsgő belvárosi kiroccanások után újra ki kellett jönnöm Vecsés-Felsőre. Kicsit szégyenlem, de úgy megváltozott az Üllői út képe, hogy a Szarvas Csárdánál véletlenül visszafordultam. Ki gondolta volna, hogy így pörög az Üllői út, hogy mindenki bérbe, meg el akarja adni jó pénzért az üzleteket?

Mekkora ingatlanpiaci-boom van má', amikor mindegyik bank piacra dobja a volt bankfiók üzleteket a kerületben? Örülök, hogy én vagyok a keresztúri polgármester, amikor így megy a business! Yeah! Csak nehogy aztán annyira éhesek legyenek a tulajok, hogy a SPAR-t, a kedvenc boltomat is piacra dobják. Mekkora hülyék voltak a szocik, olyan nyomott árak voltak, hogy sorban álltak az Üllőin az üzletek: bankfiókok, LIDL, SPAR, MEKI. Most meg? Mindenki el akarja adni a boltját, akkora ingatlanpiaci boom van. Matolcsy Gyuri biztos elégedetten csettintene a szemével.

ftszv.jpgMindegy, mivel késésbe voltam, a hivatalba nem volt időm bemenni, fontos megbeszélésre vártak a helyi Kakas étterembe. Egy nagyon régi barátommal találkoztam, aki jelenleg az FTSZV-nél dolgozik a Cséry-telepen. Wohner Zsolt kiváló harcostárs, már az első Orbán-kormányban is államtitkár volt. Jelenleg a Cséry-telepen viszi a boltot, nagyon tehetséges, ért a számok nyelvén.

Egy pazar főfogást morzsoltam el a nyelvemen, nem nagyon tudtam Zsolti fiúra figyelni. Pont valami veszélyes hulladékról hadovált, de nem tudtam rá koncentrálni, amikor belemart a nyelvembe az a fantasztikus borecet. Az ízektől megrészegülve annyit mondtam neki, hogy folytassák, amit csinálnak, jó úton járnak.

A Kakasból eljövet dobtam egy széles mosolyt a fizetőpincérre, amikor megkérdezte, hogy írjon-e számlát. Mondtam neki, hogy: "Ne gyerekeskedjen már, ismerjük egymást. Van aki még írat számlát ebben az országban?"

Bárcsak tudnám, hogy honnan szerzik a borecetüket! Csóközön, Atichef!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://atichef.blog.hu/api/trackback/id/tr176679235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása