Mogyikapitány kulináris utazásai

18 Fogás, 18!

18 Fogás, 18!

Az elsőt sosem felejtem

2014. szeptember 15. - Magasp

jack.jpgAkkor ez lesz az első értékelésem. A John Doyle' Irish Pubban volt az első olyan klassz élményem, amit úgy döntöttem, hogy kiírok magamból. Szeretem az ilyen bárdolatlan angolszász pubokat, eleve az árak szűrik a közönséget, viszont nem kell feszengeni.

Ha ilyen helyen járok, akkor próbálok valami klassz steaket enni. Mondjuk az étlap az olyan, mint a kerületi garázsvásár, ír reggelitől kezdve, magyar gulyáson át van nachos is. De pont nem érdekel. A sör jó, a húsok klasszul vannak megcsinálva. Én egy The John Doyle House Grill tálat ettem, egy jól átsütött hátszínnel, ropogós hagymakarikákkal, kis gombával és sült tojással. Mostanában nagyon felkapott a bélszín, de szerintem csak divathóbort. Egy rendes hátszín bármikor pariba veri a bélszínt, főleg, ha csonttal együtt sütik ki.

Az előétel kiadós volt, kettőnknek 8 kis szelet házicipót kínáltak mangalicazsírral. A zsírt nem találtam elég tisztának, inkább vajsárgára emlékeztett a színe, mint szürkésfehérre. Bődületesen nagy, designtányéron hozták ki a steaket, viccesen megkérdeztem, hogy kaphatunk-e még egy asztalt. A hátszín pazar volt, tényleg sikerült rendesen átsütniük. Azt viszont nagyon nem éreztem, hogy a gombának mi köze van ehhez a sztorihoz. Mindegy, pár sör után virsli is lehetett volna, azt is legyűröm.

Fizetésnél már olyan emelkedett volt a hangulatom, hogy nem akartam erőltetni a számlaírást, féltem, hogy kikérem a számlát Soroksárra. :) (szerencsétlen taxis, a múltkor háromszor kellett sztórnoznia, mire kitaláltam, hogy melyik önkormányzat nevére írja a blokkot; ennyivel is könnyebb Rogán Tóninak, neki csak azt kell bemondani, hogy Újbuda, aztán kész is)

Persze egy percig sem gondoltam, hogy én fogom állni a cehet a végén, másnap felküldettem a blokkot a pénzügyre, hogy fizessék ki. Ahhoz képest, hogy mindössze 14 ezer forint volt a vége, úgy csináltak, mintha ennyi pénzért napokig kellene dolgozni. Nem is értettem, hogy mit púposkodnak a bürokraták, mindegy kifizettettem; nem fogok bent hagyni ennyi pénzt.

Visszatérve a John Doyle's Pubra, ha nekem kellene fizetnem nem járnék vissza, de ingyen elmegy. Így beugrottam még júniusban, ott van a közelben. Megvolt az első két fogás.

jd.bmp

A bejegyzés trackback címe:

https://atichef.blog.hu/api/trackback/id/tr416679079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása